Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Személyes adatokkal kapcsolatos kérdések

 

   1. Hol tudom elolvasni az adatkezelési tájékoztatót? Le tudom tölteni?

 Igen és Igen. Az adatkezelési tájékoztató elolvasásához és letöltéséhez kattints IDE.

   2. Csak saját e-mail címmel tudok regisztrálni

 Nem. Saját e-mail címeden kívül lehetőséged van Facebook fiókkal való regisztrálásra.

   3. Nem tudok belépni. Mi lehet a probléma?

  Mielőtt újra regisztrálnád magad, érdemes kipróbálni a következő lépéseket: 

 - Nem jó a jelszó: Ha elfelejtetted a jelszavadat, mi sem egyszerűbb, mint a „Belépés” fülbe lépve a felhasználó név és jelszó alatt a baloldali zöld színnel jelzett „Elfelejtett jelszó” fülre kattintva igényelhetsz egy új jelszót az e-mail címedre, amelyet a fiókodba belépve megváltoztathatsz

 - Nem jó a felhasználó név: Ha valamilyen oknál fogva nem tudsz az e-mail címeddel belépni, írj nekünk az info@bikecafe.hu e-mail címre.

    4. Letölthetem a személyes adataimat amit megadtam?

 Igen.  A fiókodhoz megadott személyes adataidat letöltheted ITT

    5. Törölni szeretném a személyes adataimat, lehet?

 Igen. A fiókodhoz megadott személyes adatokat törölheted ITT. A törlés végleges és visszavonhatatlan. Minden személyes adat törlődik.

    6. Megadhatok több szállítási/számlázási szállítási címet is?

 Igen, a fiókodban a címjegyzékhez elmenthetsz több címet is. Azonban a rendelésnél csak egyet-egyet tudsz megadni mind a szállítási, illetve számlázási címnél, viszont ezek lehetnek különbözőek.

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

 

  1. Tudok fizetni készpénzzel / bankkártyával / előre utalással / Szép kártyával / Utánvéttel ?

 Igen. A pontos fizetési módokhoz kattints IDE.

 

Vásárlással kapcsolatos kérdések

 

  1. Elküldtem a megrendelésemet, de még kellene más is. Mit tegyek?

Ilyen esetben vedd fel velünk a kapcsolatot  még a leadott rendelés napján az info@bikecafe.hu e-mail címen vagy hívj fel minket a 0620/321-6432 telefonszámon, és azonnal módosítjuk a rendelésed.

  2. Hogyan rendeljek lépésről-lépésre?

Belépés e-mail címmel → Termék kosárba tétele → Kosár → Tovább a pénztárba → Tovább a szállítási módokhoz → Tovább a fizetési módokhoz → Tovább az összegzéshez → Megrendelem   A rendelést követően küldünk egy visszaigazoló e-mailt, amiben ellenőrizheted a rendeléssel kapcsolatos        információkat.

  3. Mennyi idő alatt dolgozzátok fel a megrendeléseket?

A visszajelzés 1-2 munkanapon belül megtörténik. A teljesítés a raktárkészlet állapotától függ, ugyanis ha olyan terméket rendeltél, ami külső raktárról elérhető, annak tovább tart a kiszállítása. Onnan, hogy leadtad a rendelést, folyamatosan értesítünk a termék állapotáról és a lehetséges kiszállítási időpontról.         

  4. Más is átveheti a megrendelésemet? 

Igen. Az illető a rendelést feladott személy nevére, rendelés számára és a termék nevére hivatkozva tudja átvenni a csomagot

  5. Hétvégén is át tudom venni személyesen a megrendelésemet?

Igen. Szombaton is nyitva vagyunk 10-15 óráig

  6. Meddig tudom módosítani a megrendelésem?

A rendelést még az adott napon tudod telefonon, vagy e-mailban (info@bikecafe.hu) módosítani, ugyanis a terméket rendelés leadása utáni nap reggelén a futár már viszi kiszállításra

  7. Meggondoltam magam, mégsem szeretném a terméket. Mi a teendő?

A vásárló, az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. A jogszabály hatályos verziója elérhető a https://kereses.magyarorszag.hu/jogszabalykereso link alatt. A Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. A Bike Cafe Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a termék bármely eltérő módon történő visszajuttatása esetén felmerült kárait jegyzőkönyvezi és érvényesíti. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról és a visszajuttatás költségeinek viseléséről azonban a megrendelőnek kell gondoskodnia. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a webáruházunk kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére. Amennyiben a termékekről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan hibásak, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Amennyiben a vásárló egy szerződésszerűen teljesített rendelést nem vesz át és a DPD futárszolgálat a bikecafe.hu internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a Megrendelőt a jövőben csak banki átutalással történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki.

  8. Átvettem a csomagot, de nem jó terméket küldtetek!

Ebben az esetben, kérlek mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy egyeztessünk a megoldási lehetőségekről. Természetesen a terméket cseréljük Neked.

  9. Mennyi idő múlva kapom meg a megrendelt terméket?

A megrendelt termékeket 2-10 munkanapon belül kapod meg. Amennyiben a termék a raktárunkon van 1-2 munkanap, ha nincs akkor pedig felvesszük a gyártóval a a kapcsolatot, és onnantól folyamatosan értesítünk a termék állapotáról.     

 10. Minden termék van raktáron?

Nem. A termék elérhetőségét az adott áru oldalán a kép mellett jobbra a cikkszám alatt találod. Elérhetőségi állapotok: raktáron, külső raktáron, rendelhető, nem rendelhető.

 11. Amelyik termék nincs raktáron várhatóan mennyi annak a szállítási ideje?

2-10 munkanap. Ez terméktől függő, melyik gyártó termékét szeretnéd megvásárolni. Ha nincs raktáron, felvesszük a kapcsolatot a gyártóval, és onnantól folyamatosan értesítünk a termék állapotáról.

 12. Mennyi garancia van a kerékpárokra, alkatrészekre, kiegészítőkre?

Garanciával kapcsolatos információkat ITT olvashatod.

                                                                                        

Keresés