Garancia

Üzletünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy kizárólag magas színvonalú, első osztályú termékeket forgalmazzon. Ennek ellenére sajnos előfordulhat, hogy egy-egy termékről használat közben kiderül, hogy gyári-, vagy anyaghibás. Ezekre a meghibásodásokra legtöbb termékünk esetében 12 hónap garanciát vállalunk.

Garancia érvényesítése:

Amennyiben a meghibásodott terméket személyesen vásárolta üzletünkben, a garancia a vásárlást igazoló blokkal, számlával, vagy annak másolatával érvényesíthető személyesen, üzletünk nyitvatartási ideje alatt. A hibás terméket a helyszínen megvizsgáljuk és megállapítjuk a hiba jellegét. Amennyiben a hiba javíttatható akkor a terméket a lehető legrövidebb időn belül, szakszervizben, saját költségünkre megjavíttatjuk.

Ha a hiba nem javíttatható, a terméket kicseréljük, amennyiben készletünkből elérhető. Kérdéses, illetve vitás esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy - a vonatkozó jogszabályokkal összhangban - a hibásnak vélt terméket megvizsgáljuk és a cseréről 15 munkanapon belül döntsünk. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Amennyiben a terméket Interneten keresztül vásárolta, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon. A garancia érvényesítéshez a számla vagy annak a másolata szükséges. Kivételes esetben a megrendelés és a szállítás pontos időpontja - ami alapján be tudjuk azonosítani a terméket - is elégséges.

Amennyiben a termék nem hibás, de a mérete nem megfelelő, üzletünkben lehetőséget biztosítunk a megfelelő termék kiválasztására, a rendelt termék árának megfelelő összegben. Természetesen a cseregaranciához is szükség van a számlára, vagy kivételes esetben a megrendelés és a szállítás időpontjára.

Akciós termékek

Akciós termékeinkre 3 hónap garanciát vállalunk.

Garanciális feltételek 

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A  nyugta vagy számla egy példánya
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy
  • A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet. 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.