Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Táplálkozás

Rendezés:

Ha főleg sportoláshoz, túrázáshoz használod a kerékpárt, fontos a megfelelő folyadék és energia bevitel.

Legyen egy intenzív edzés vagy egy egész napos túra, a tested energiafelhasználását pótolni kell. A szalámis zsemle vagy kókuszgolyó nem a megfelelő forrás. Szerencsére ma már ezen a területen sincs akadály.

Alapvetően kettő felhasználási módot érdemes alapul venni – edzés előtt / közben, és edzés után.

Mozgás előtt és közben főként lassan felszívódó szénhidrátra van szükség. Erre kiválóak az energiaszeletek, energia zselék, italporok. Találunk még különböző fiolás termékeket is, amik többnyire gyorsan és intenzíven hatnak szervezetünkre legyen szó például magnéziumról vagy koffeinről. Érdemes próbálgatni, kóstolgatni ezeket, kinek, mi válik be.

A folyadékok esetében a legelterjedtebb az izotóniás ital – összetételének köszönhetően gyorsan és hatékonyan pótolhatjuk az ásványi anyagokat, elektrolitokat, vitaminokat vagy akár típustól függően szénhidrátot is.

A tevékenység után célszerű minél gyorsabban visszatölteni a kiürült raktárainkat – a legjobban megszokott dolgok erre az esetre a fehérje alapú készítmények, szeleteke, porok.

Ha versenyre készülsz, szinte nélkülözhetetlenek lesznek, de mivel kicsik, könnyűek és méretükhöz képest magas az energiatartalmuk, bármikor jól jöhet.

Készletünkben Ethic Sport és High5 termékeket találsz.

Keresés